Exerciții de erecție lentă, 4 exerciţii pentru menţinerea erecţiei


Vrei sa nu dezamagesti?

  1. Ar fi bine sa printati acest program.
  2. Ce alimente contribuie la o erecție rapidă
  3. Tweet Exercitii pentru imbunatatirea performantelor sexuale Secretul unei vieti sexuale exceptionale este, într-o strânsa legatura cu musculatura organelor sexuale.
  4. Tehnici Naturale de Marire a Penisului Si Intarirea Erectiei

Invata cum sa te controlezi! Asa ca trebuie sa iti antrenezi acesti muschi.

Erectia slaba

In mare exista doua feluri de barbati: care isi controleaza ejacularea, si ejaculeaza in momentul ales de ei si barbati care nu isi pot controla ejacularea Diferenta dintre ei e ca cei care isi controleaza ejacularea pot sa isi controleze muschii PC, iar ceilalti nu.

Invata puterile acestor muschi si cum sa ii folosesti. Acestia o sa iti aduca avantajul de a fi cel mai bun iubit! Aceste exercitii Kegel sunt atat de importante datorita unei serii de motive: iti dau erectii mai puternice creaza orgasme intense uneori multiple te ajuta sa-ti controlezi ejacularea ajuta la timpul de exerciții de erecție lentă intre orgasme si chiar iti fac o prostata senatoasa Muschiul PC sau muschiul pubococigean este de fapt un grup de muschi pelviani care formeaza baza sanatatii tale sexuale.

Se afla de la osul pubic pana la osul fundului.

Exercitii pentru imbunatatirea performantelor sexuale

Poti simti acest muschi in perineu, chiar dupa testicule si in fata anusului. Osul pubo-coccigian PC se intinde de la osul spatelui pana la osul pubic si muschiul PC sustine precum o plasa vezica urinara, vaginul, uterul si o parte din rect. Fibrele musculare se intrepatrund si inconjoara si uretra, orificiul vaginal si cel al rectului anusului.

Ei controleaza urinarea alaturi de alti muschi pelvieni, dar in plus acesti muschi ajuta atingerea punctului culminant pentru un barbat sau erecție din exerciții o femeie. Intarind si invatand sa controlezi acest muschi, vei afla, ca ESTE secretul sexual.

exerciții de erecție lentă

Aceste exercitii Kegel care au fost numite dupa Arnold KEGEL, ginecologul care le-a descoperit in implica executarea unui set de exercitii usor de invatat a muschilor pelvieni.

Prima data trebuie sa-ti localizezi muschii PC. Este relativ mai simplu pentru barbati sa localizeze acest muschi si sa faca exercitiile Kegel decat este pentru femei. Opreste-te simplu in mijlocul urinarii atunci cand urinezi. Aceasta nu doar ca te invata cum sa gasesti muschii PC, dar te si introduce in exercitii.

Disfunctie erectilă - de ce apare? Cum scăpăm de ea? • Just Love

Folosindu-ti abilitatea de a opri fluxul urinarii te va ajuta sa iti controlezi ejacularea. Poti sa-ti incorzi muschii PC rapid si repetat, sau strangandu-i tare si tinandu-i cat de mult poti.

Acest ultim exercitiu este mai puternic decat suna, totusi acesta este exercitiul despre care expertii sexului exerciții de erecție lentă ca o sa te ajute sa iti prelungesti erectiile si sa exerciții de erecție lentă maresti forta cu care ejaculezi. Trebuie sa-ti strangi muschii PC intr-un sistem de baza zilnic. Exerciții de erecție lentă si relaxeaza, din nou si din nou.

exerciții de erecție lentă

Incepe cu seturi de cate 20, apoi fa sau mai multe. Fa cel putin de incordari PC in fiecare zi, in fiecare zi a vieti tale. Scopul tau este sa fii capabil sa efectuezi de incordari pe zi. Unii experti spun ca 3 secunde, altii 6, altii Poate ca au cu totii dreptate. Noi iti sugeram sa incepi cu 3 secunde si sa ajungi la Pentru a face strangerile, inspira si incoarda muschii PC, tinandu-i incordati.

Apoi lasa-i relaxati pentru aceeasi cantitate de timp inainte sa faci urmatoarea strangere. Repeta acest ciclu de 20 de ori, de doua ori pe zi, pentru inceput.

CELE MAI IMPORTANTE EXERCIȚII PENTRU CONTROLUL EJACULĂRII

Trebuie sa  ajungi la 75 de repetari de doua ori pe zi. Acest exercitiu este foarte important si il vei folosi mai tarziu pentru circulatia energiei. Incoarda pentru cateva secunde, apoi relaxeaza pentru cateva secunde. Fa asta iar si iar. Odata ce ai terminat acea strangere lenta pana in punctul in care nu mai poti strangerelaxeaza. Concentreaza-te pe o respiratie adanca si lenta in timp ce faci asta. Acesta e un mod bun de a restaura energia cand te epuizezi!

CELE MAI IMPORTANTE EXERCIȚII PENTRU CONTROLUL EJACULĂRII – EJACULAREA PRECOCE

Cand urinezi si vrei sa lasi acele ultime jeturi, iti folosesti muschii PC in cealalta directie. Prin a face asta o sa iti simti anusul deschis si senzatia este diferita. Majoritatea barbatilor pot face exercitiile Kegel oriunde, de vreme ce rareori se excita de la exercitii.

Continuate pentru o viata, exercitiile pot ajuta barbatii si femeile sa scape de urinarea discontinua in timp ce imbatranesc.

exerciții de erecție lentă

Asta, plus excitare mai multa, orgasme marite si sex care dureaza mult mai mult, fac din acestea unele dintre cele mai simple, si mai benefice exercitii pe care un barbat sau o femeie le poate face.

Psihologii si expertii sexuali au prescris exercitiile Kegel la mii si mii de pacienti, multi dintre ei avand probleme de erectie. Majoritatea celor care au facut exercitiile au raportat erectii mai puternice decat inainte. Altii au raportat senzatii sexuale marite, orgasme mai intense, si abilitatea de a amana ejacularea. Si mai surprinzator, unii dintre barbati erau chiar capabili de a avea orgasme multiple!